5 pomysłów na prezent dla klienta

5 pomysłów na prezent dla klienta

Organizowanie okresowych akcji promocyjnych, podczas których rozdajemy klientom drobne upominki, to doskonały pomysł na ocieplenie wizerunku marki. Powinny być również obowiązkiem w sytuacjach, kiedy firma jest patronem danego wydarzenia lub posiada swoje stanowisko podczas eventu. Dobrze przemyślane prezenty dla klientów pozwolą na reklamę przedsiębiorstwa na zewnątrz. Dowiedz się, jakie są nasze pomysły na prezent dla klienta.

Kubki z własnym nadrukiem i podkładki pod kubek

Kubki z własnym nadrukiem oraz podkładki pod kubek w zestawie to jedne z najchętniej wybieranych prezentów dla klientów. Wynika to głównie z tego, że kubek przydaje się zarówno w domu, jak i w pracy. Dodatkowo jest nośnikiem reklamy, który oddziałuje na klienta o wiele dłuższej, niż reklama internetowa czy telewizyjna. Nie jest to nadmiernie wymagający finansowo podarunek, zatem firmy bardzo często decydują się na taką formę prezentu. Szukasz uniwersalnego upominku? Wybierz kubki z własnym nadrukiem!

Podkładki pod myszkę do biura lub korporacji

Podkładki pod myszkę to świetny prezent dla klientów korporacyjnych, którzy potrzebują dużej ilości wyposażenia biurowego. To akcesorium zapewni im komfort pracy, zadba o nadgarstki i ochroni myszki przed zniszczeniami. Zadba też o prawidłowe działanie urządzeń. Podkładki będą znajdować się przez co najmniej kilka miesięcy na stanowiskach pracy nawet kilkudziesięciu osób, zatem jest to dobra inwestycja.

Być może, jeśli firma przyjmuje klientów z zewnątrz w swojej siedzibie, zobaczą je również kolejne osoby. Stworzenie dobrego projektu podkładki pod myszkę zagwarantuje przyciągnięcie uwagi każdego, kto znajdzie się w jej pobliżu. Można wybierać spośród różnych kształtów, kolorów, nadruków oraz faktur, zatem pole do popisu w tym zakresie jest dosyć duże.

Torby z nadrukiem firmowym jako świetny gadżet reklamowy

Torby z nadrukiem firmowym to jeden z najlepszych możliwych upominków reklamowych. Wynika to głównie z tego, że część podarowanych akcesoriów i innych drobiazgów często ląduje na dnie szafy – z torbami jest wręcz przeciwnie. Przydają się podczas wyjazdu po zakupy, wyjścia na uczelnię, do szkoły czy pracy. Można nosić je samodzielnie lub jako złożony dodatek w torebce czy plecaku, oczekujący na moment, w którym okaże się przydatny. Torby mają dużą powierzchnię, którą można zadrukować i są ekologiczne. Wykorzystywane przez klientów w sytuacjach codziennych, będą ruchomym nośnikiem reklamy, który zwiększa rozpoznawalność marki również na ulicach.

Notesy i długopisy dla klientów

Notesy i długopisy to kolejny gadżet przydatny w praktycznie każdym miejscu pracy. W końcu nie ma konsumenta, który nie posiadałby ich w domu. Jedni wykorzystują je jak kalendarze i zapisują w nich ważne daty, inni rzeczy do zrobienia, listy zakupów czy plany dnia. Notes jest o wiele bardziej uniwersalny, niż kalendarz czy planner, ponieważ można wykorzystać go dokładnie tak, jak się chce. Ten rodzaj akcesoriów można połączyć również z innymi upominkami dla klientów, np. umieszczając je w torbie reklamowej.

Share