Z pomocą dobrej grafiki można szybko zbudować atrakcyjny wizerunek swojej firmy. Stworzenie logo czy ulotek reklamowych nie jest jednak wcale tak prostą sprawą – nie wystarczy sam talent plastyczny, potrzebna jest jeszcze wiedza o marketingu. Stworzenie efektownego projektu graficznego warto więc zlecić doświadczonej firmie.
Jak wygląda proces tworzenia projektu graficznego?
W Artlime wszystko zaczyna się od rozpoznania potrzeb konkretnego klienta. Studio uwzględnia sugestie zamawiającego, i dodaje do tego swoje doświadczenie, tworząc przemyślany projekt, pasujący do charakteru firmy oraz branży, w której ona działa. Gotowy projekt zwraca na siebie uwagę efektowną formą i podkreśla wyjątkowość danej marki, pełniąc jednocześnie swoją „praktyczną” rolę – w wizualnej identyfikacji firmy logotypy i napisy muszą być czytelne, przykuwać wzrok nie tylko samym wyglądem, ale również treścią.
Artlime zajmuje się projektowaniem rozmaitych materiałów promocyjnych: wizytówek, papieru firmowego, ulotek, katalogów, billboardów. W oferty korzystać mogą zarówno małe firmy, jak i duże korporacje, a skalę projektu ustala się indywidualnie. Na początek warto zainwestować w oryginalny logotyp, czyli najważniejszą wizytówkę firmy, bo właśnie logo jest kluczowe dla rozpoznawalności marki. Kolejnym krokiem mogą być projekty ulotek reklamowych, dzięki którym klienci mogą się lepiej zapoznać z ofertą firmy. Ważnym elementem promocji są także broszury i katalogi. W Artlime są one projektowane z najwyższą starannością i taką samą wagę przykłada się do strony merytorycznej, jak i oprawy graficznej. Wygląd materiałów promocyjnych pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, ale kolory, wykorzystana grafika i kształt czcionki są dostosowane do specyfiki danej branży oraz preferencji potencjalnych klientów.
Jak zamówić projekt?
W agencji można zlecić pojedynczy projekt graficzny lub skorzystać z usługi abonamentowej. W tej drugiej opcji klient może liczyć na wsparcie agencji przez cały miesiąc, co pozwala skrócić czas oczekiwania na gotowy projekt i zarazem oszczędzić na wydatkach. W przypadku projektów pojedynczych, pierwsze propozycje są gotowe już po kilku dniach od zaakceptowania zamówienia. Jest także możliwość rozliczenia projektu graficznego według stawek godzinowych – klient płaci wyłącznie za ten czas, jaki agencja spędziła pracując nad projektem.