Każda kobieta wie, że znalezienie idealnej torebki do biura nie jest łatwe. Sięgamy po nią praktycznie codziennie, więc żadne kompromisy nie wchodzą w grę. Torebka do pracy musi być pojemna, solidna i modna, a do tego na tyle elegancka, żeby dopełniać biurową stylizację. Na szczęście możliwości jest całkiem sporo – od klasycznych kuferków, przez pojemne aktówki, po praktyczne shopperki. Szukasz modelu dla siebie? Solidną dawkę inspiracji znajdziesz w naszym artykule!
Jaka powinna być idealna torebka do pracy w biurze?
Zacznijmy od tego, na co zwracać uwagę przy wyborze torebki do biura. W pracy liczy się reprezentacyjny wygląd, więc szukaj modelu, który dopełni elegancki strój. Najlepszym rozwiązaniem będzie klasyczna torebka wykonana ze skóry naturalnej. Materiał ten jest uznawany za wyjątkowo szlachetny, a do tego dobrze znosi upływ czasu. Wysokiej jakości skórzana torebka do pracy w biurze to inwestycja na długie lata!
Kolejna ważna kwestia to pojemność. Chyba każda z nas musi czasem zabrać do domu teczkę z dokumentami lub laptopa, więc warto szukać modelu mieszczącego co najmniej format A4. Jeśli należysz do osób, które lubią być przygotowane na każdą okazję, koniecznie zwróć uwagę również na podział wnętrza. Większa liczba przegródek pomoże uporządkować niezbędne drobiazgi. Przed podjęciem ostatecznej decyzji zwróć jeszcze uwagę na jakość wykonania. Solidne zamki i przeszycia oraz gruba podszewka to gwarancja, że wybrana torebka do biura zostanie z Tobą na dłużej. A co z kolorem? Stawiaj na uniwersalne, pasujące do większości ubrań w szafie barwy. W ten sposób unikniesz problemu przepakowywania rzeczy przed każdym wyjściem do pracy.
Torebka do biura – niezastąpiona aktówka
Jako torebka do pracy w biurze idealnie sprawdza się aktówka, czyli najlepsza przyjaciółka współczesnej businesswoman. Elegancki model ze skóry świetnie czuje się w towarzystwie damskiego garnituru, klasycznej sukienki w wydaniu midi czy garsonki. Aktówkę możesz więc śmiało nosić do pracy, nawet jeśli w biurze panuje surowy dress code. Zaletą większości tego typu modeli jest praktyczny podział wnętrza z miejscem na laptopa i ważne dokumenty. Oznacza to, że szybko znajdziesz właściwe raporty podczas ważnej prezentacji. Najbardziej uniwersalnym i eleganckim rozwiązaniem będzie oczywiście klasyczna aktówka w kolorze czarnym. Z większością biznesowych ubrań zestawisz również torebkę beżową, szarą lub brązową. Jeśli chcesz przemycić do swojej biurowej stylizacji nieco drapieżności, pomyśl o modelu z fakturą skóry krokodyla lub w krwistym odcieniu czerwieni.
Shopper bag, czyli pojemna torebka do pracy
Mimo że fason ten kojarzy się bardziej z luźnym stylem, odpowiednio dobrany shopper bag sprawdzi się również w pracy. Torebki tego typu są bardzo pojemne, więc pokochały je kobiety aktywne i praktyczne. Wnętrze shopperki bez problemu pomieści nie tylko niezbędne dokumenty, ale i pudełko z lunchem, książkę oraz strój na zajęcia fitness. Jeśli zależy Ci na oficjalnym wyglądzie, wybierz prostą, skórzaną torebkę ze srebrnymi lub złotymi okuciami. Tego typu modele ma w swojej ofercie między innymi marka Pierre Cardin.
Torebka do biura – klasyczny kuferek
Klasyczny kuferek to kwintesencja elegancji i kobiecości. W sklepach znajdziesz modele w praktycznie każdym kolorze i rozmiarze, ale do pracy warto postawić na pojemną wersję XXL. Większe kuferki poza rączkami mają zazwyczaj dodatkowy pasek do przewieszenia przez ramię. Takie rozwiązanie przypadnie do gustu Paniom, które lubią mieć swobodę ruchów i wolne ręce. Na oficjalne spotkanie biznesowe wybierz czarny kuferek ze złotymi lub srebrnymi okuciami, który efektownie dopełni stylizację z garsonką lub białą koszulą, ołówkową spódnicą i szpilkami. W biurze panuje większa swoboda? Pomyśl o szarej, beżowej lub błękitnej torebce, którą zestawisz z marynarką, czółenkami i jeansami lub spodniami chino.
Wszystkie powyższe propozycje i wiele innych modnych torebek do pracy w biurze znajdziesz na sklep-torebki.pl.
Zdjęcia: sklep-torebki.pl, shutterstock.com, unsplash.com